Educació aposta per oferir teatre en anglés per a complementar la formació escolar

El Teatre Municipal ha acollit dues representacions teatrals en anglés destinades al públic infantil que han tingut lloc els dies 20 i 21 de març i dirigides als centres de primària.
En concret, Forum Theatre&Education van escenificar les obres teatrals titulades Animals el dijous 20 de març i Livingstone, I suppose el divendres 21 de març.
El regidor d’Educació, Mauro Soliva, ha mostrat satisfacció per poder programar teatre en anglés per a escolars, una oferta més en l’àmplia proposta que promou la seua regidoria.
Soliva ha apuntat que “apostem de manera decidida per oferir teatre en anglés per a poder complementar la formació dels alumnes del municipi, dins de l’horari lectiu de les escoles”.
Animals és una peça teatral destinada a alumnes de primer i segon cicle de primària que narra una excursió al zoo d’Alice, una ocasió perfecta perquè la protagonista conega tots els animals que viuen allà i aprenga els seus costums.
Per la seua banda, Livingstone, I suppose està dirigida a alumnes de segon i tercer cicle de primària i narra la història de l’explorador David Livingstone, que va ser designat en 1866 per la Royal Geographic Society per a buscar el naixement del riu Nil.
Tweet